Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowy, przeznaczony do stosowania w maszynach rolniczych głównie do smarowania wysokoobciążonych układów hydraulicznych oraz różnego typu przekładni np. skrzyń biegów, przekładni głównych, kierowniczych, mechanizmów różnicowych. Zalecany jest do stosowania w urządzeniach, w których węzły tarcia smarowane są za pomocą jednego układu olejowego.
UTTO 10W/30
Układy przeniesienia siły i napędu, średnio- i wysokoobciążone
Dostępne pojemności:
5L
10L
20L
30L
200L
1 000L
Zastosowanie
Parametry techniczne
Parametr
Wartość typowa
Wygląd
Klarowna, jednorodna, bursztynowa ciecz
Lepkość kinematyczna w temp. 100oC, [mm2/s]
10,5
Wskaźnik lepkości
140
Temperatura płynięcia, [oC]
-30
Temperatura zapłonu, [oC]
200
Liczba zasadowa mg KOH/g
11,0
Klasa lepkości
SAE: 10W/30
Klasa jakości
API: GL-4, ACEA: E3
Nadaje się do zastosowania
Allison C-4; Caterpillar TO-2; CNH MAT 3510, 3525, 3526; Flat Hesston AF-87; Ford FNHA-2-C-200, C201, M2CA-C; Ford M2C-41, 43, 48B, C, 53A, B, 77A, 92A, 142A, 143, 159A; Ford M2C86A, B, C; Ford M2C134A-D; IHC B-5 International Harvester; J.I Case/Case Int: MS-1204, 6, 7, 9; JIC 143-145 International Farmall; John Deere J14A-C, JTD303, J121A; John Deere J20A, J20B, J20C, J20D; Kubota UDT; Massey Ferguson: M1135, M1138, M1141, M1143, M1145; RenkDoromat 87.3.874A/B; Steiger HTF (SEMS 17001); White Q-1826; Parker (Denison UTTO) HF-1 to HF-2; Volvo WB101.
Korzyści dla klienta
Wydłużona żywotność maszyn
Specjalna formuła oleju minimalizuje tarcie i zużycie kluczowych komponentów.
Niższe koszty eksploatacji
Dzięki lepszej ochronie i wydajności, olej redukuje potrzebę częstych serwisów.
Zgodność z normami
Produkt spełnia rygorystyczne normy jakościowe i środowiskowe.
Wsparcie techniczne
Kupując nasz produkt, zyskujesz dostęp do profesjonalnego doradztwa.
Potwierdzona Jakość i Normy
Nasz produkt spełnia międzynarodowe normy ISO i DIN oraz przechodzi rygorystyczne, wewnętrzne atesty jakości, gwarantując najwyższy standard.